Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 8 mars 2011

Tack för tipset!

Nu har jag äntligen beställt Madonna gjutform jag fick tips av en anonym här på bloggen, Tack så mycket :=)
Jonas åkte till Spanien i natt för att träna cykel i två veckor så nu är jag ensam med det lilla monstret vi skaffat.....ler
Just nu är hon ute med Rolex på altan och springer av sig lite bus, det går inte att de leker inne de är så våldsamma.
Imorgon ska vi ha "kalas" Daniel fyller 19 år så jag har bakat lite och jag och Emma ska åka till Avesta idag......

1 kommentar:

  1. Hej på dig!!
    Var beställde du gjutformen?
    Har också tänkt prova att gjuta.
    Önskar er allt gott!!
    Kramiz<3 lotta.k3@spray.se

    SvaraRadera