Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 27 mars 2011

Mollys vecka !!

Jag har varit i stallet och är väldigt intresserad av hästar
Vill inte så gärna titta på matte, fast jag har nog sett hästar förut för rädd är jag inte....ler
Jag har också varit på Arlanda och tittat runt
Vi gick in terminal 5 och jag kissade på golvet, hoppsan!
Jag har tappat min första tand :))
Varit på fest skötte mig jätte bra :-))
Slumrat i soffan på mattes fina kuddar
Sprungit och busat i skogen vi har också gjort premiär besök på brukshunklubben och hämtat spår pinnar så snart börjar vi spåra bara snön försvinner lite mer...
Jag har blivit så stor eller hur ??

1 kommentar:

  1. De köksredskapen har jag också tittat på så fina.Molly är så söt med sådana öron,de kanske har sådana öron alla schäfrar när de är små?
    Vi har världens snöstorm här man blir så trött på detta väder

    Kram Marlene

    SvaraRadera