Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 19 mars 2011

Myskväll

Tonåringarna var hos de sina och Jonas är ju på Mallorca så jag gjorde mig en räkmacka :-)


Jag fick vakta den, någon annan hade span på mackan....någon som inte lärt sig att man inte får ta från bordet...


Lite godis och kvällen var räddad...


Riktigt skön kväll helt ensam. Ja inte riktigt ensam.
Jag har bytt skift med en arbetskamrat hon tog min 12 timmars fredag och jag ska ta hennes 12 timmars natt i kväll så nu känns det tungt, men det var skönt förra fredagen :-))
Emma kommer hem och tar hand om mina små älsklingar...
Det är härligt väder ute idag solen lyser...
Det blir snart en promenad i skogen.

1 kommentar:

  1. Hej Annelie
    Jadu jag får nog också titta i stjärnorna efter en sån resa,men du ska veta att hon har vunnit den!!! skulle inte heller hända mig.
    Ha en skön dag i solen
    Krusidullan

    SvaraRadera