Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 19 mars 2011

Busigt värre

Den här bilden visar väldugt bra hur vår lilla prinsessa är, ett riktigt bus-troll, stackars Rolex han får stå ut med mycket. Jag var så orolig att han inte skulle acceptera en valp men snällare hund finns inte. Han är ett föredöme i bilen när de är själva där för Rolex är tyst han skäller inte eller vaktar bilen....Jag vill inte ha vakt hundar utan kan vakta mina saker själv....ler
Det är ett härligt väder idag ute så vi åkte till vår skogsväg för bus och promenad men jag blev lite feg idag. Jag har hört av flera att det finns varg där. Idag var det ju ny snö och ingen hade gått där före oss förutom en stor hund.......eller???
Tass spåren var lika stora som Rolex spår och han har jätte tassar för Rolex är en kraftfull hane.
Ok, jag ställer upp på en bild men ta den fort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar