Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 20 mars 2011

Tröttsamt !!

Ifredags städade jag hela dagen dammade och torkade golv och jag var riktigt nöjd efteråt.
Jag var själv hemma hela dagen på Lördag och det var fortfarande fint, men sen kom ungarna hem med de sina för jag skulle iväg och jobba natt kl 18.00 och någon måste vara hemma hos hundarna.
Arg....Grrrr.....
Imorse kl 06.15 när jag kom hem , ja hela köket var full med disk för de hade ätit Pizza(som jag bet) Stökigt framför tv:n(jag hade hyrt film och köpt godis)....blir man nå trött då????
Nä, nu ska det bli hårdare tag här hemma det värsta jag vet är kladdiga diskbänkar, solkiga glasbord i vardagsrummet och disk i diskhon när vi har diskmaskin.

Nä slut klagat, ikväll ska jag åka och hämta Jonas vid Arlanda och jag ska ta med Molly man tar varje tillfälle i akt för lite miljöträning hon får följa med in i ankomsthallen tänkte jag. Han kommer att bli förvånad över hur mycket hon växt,
Dom här bilderna ljuger inte hon är så här härligt busig.....ler

Min Prins
Min lilla Prinsessa


Underläge, det finns ett ordspråk som Molly borde lära sig "Gå inte på berg när det finns småsten".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar