Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 3 mars 2011

Miljöträning på stan

Idag har vi undersökt allt på stan hälsat på ett gäng poliser och talat om att pappa är polishund de kände igen honom han gick under namnet Ark.....


Kollat varenda hörn och smakat på cigarettfimpar som matte tyvärr tog av mig:-(


Jag har även träffat brandmännen tog ett kort men matte missade mitt huvud så det får inte vara med.


Jag blev så trött att jag låg utslagen i bilen på väg hem.


Blir nog en ny sväng i morgon om jag känner min matte rätt:-)

1 kommentar:

  1. Ojsan vilken liten go bit....jätte söt!!!
    En sån söt hund som kan få en att bli lite gladare när det är tungt...Tack för att du skrev några värmande ord på min blogg...

    Kram Nettan

    SvaraRadera