Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 17 mars 2011

Ellos och mera hund :-)))

Igår var jag upp på Ica och hämtade mitt paket från Ellos.


Ett par skor och två meter vitt tyg som jag ska sy kuddar av. Ellos är så billiga på tyg skulle ner på stan och köpa där fanns det inte vitt tyg och det billigaste kostade 149 kr m
Ellos 59 kr, fast det blev ju dyrare eftersom det slant med ett par skor :-)))


Medans jag sitter och bloggar smäller det och brakar ute på altan....


Jaha, Fia-Lotta är i farten med att slakta en kartong det är väldigt mycket hund i mitt liv just nu precis som i gamla tider.


Jag släpper in Molly och hon får se Rolex ligger och sover i fåtöljen, kastar sig upp ovan på honom kolla hans skamsna blick


Fy, tänker han jag som hade det så bra...
Tur för Molly att Rolex är sååå snälll. Jag är väldigt förvånad hur mycket han tål han bara går undan.


Haha, vinst igen fåtöljen är min :-))))

1 kommentar:

  1. Hahaha,vad nöjd den lilla donnan ser ut när hon erövrade fåtöljen :-)
    Rolex var nog smart och gick in och la sig i sängen ;-)

    SvaraRadera