Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 2 mars 2011

Onsdag

Jag vann ett bud på gamla not blad på tradera fick dem idag. Jag ska rulla dem och knyta spets runt till min mormors skål ni får se bild sen jag hann inte för jobbet kallade.


Funderar på att hänga lite fina grejer över diskbänken istället för vispar och dyl. Hjärtat har jag köpt på pikabo


Jag stekte pannkakor till lunch grabben och hans flickvän ville ha det :-)


Lilla söta Molly bara växer jag vägde henne 11 kg undra om det är mycket??


Hon är väldigt pigg det är ju inte så konstigt med den energin som hon har


Hon har börjat att bli hög med långa ben


Kanin örorna är kvar :-)))


Jag märker hur intresserad hon är när jag försöker att lära henne något hon vill så gärna vara mig till lags.
Vi har börjat med att lära oss när vi tappar något ätbart på golvet så ska hon söka kontakt med mig och fråga om hon får ta det. Ett annat viktigt ord är loss som vi tränar på. Hon är så härlig lilla gumman:-))))

2 kommentarer:

  1. Hon är så söt,hon ser så pigg ut med de öronen.Men dom växer lite för fort bara,vips så är dom stora.

    Kram Marlene

    SvaraRadera
  2. Ja inte öronen utan hunden förstås

    SvaraRadera