Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 6 mars 2013

Tv kändis ;))

Då är man med på kanal 5 reklam för Ullareds programmet :-))
Hihi så pinsamt men roligt...


Det värsta är min kommentar " paradiset på jorden"...
Jag skojade på jobbet före och sa att jag skulle till paradiset ;)
Mest för de manliga arbetskamraterna som inte gillar Ullared..


Jag tar det coolt och slappnar av med en semla och lite hundträning på klubben..


Fast lite pinsamt är det, vi får väl se på måndag hur mycket som kommer med..

Kram Annelie

5 kommentarer:

  1. Nina,Goa och Maramars 06, 2013

    Hoppas mycket kommer med!
    Nu måste jag komma ihåg att titta :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte det var så kul att se dig :-) o alla har ju sina paradis på jorden eller hur?? ;-) kram på dig

    SvaraRadera
  3. Hahaha, jag dööör, gud vad spännande. Nu måste jag vrålglo på 5:an så jag får se trailern och sedan avsnittet på måndag.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja fy då, man skäms ju lite för kommentaren "paradiset på jorden" men det är ju det =)))
    Sååå kul att gå omkring där inne och allt är billigt...

    SvaraRadera
  5. Åhh, då måste jag också se!!!! Äh, det var väl en ganska gullig kommentar tycker jag... Och jag som aldrig har varit där kan mycket vl tänka mig att det även känns som man är i himlen... hahaha!

    Kraam

    SvaraRadera