Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 7 mars 2013

Snart dryg vecka igen..

Sista lediga dagen, i morgon går jag på daghelg. På söndag fyller Daniel 21 år jag ska gå hem nån timme tidigare så firar vi honom då.


Han har redan fått sin present som är en iPhone 5 :-))


Jag var och köpte en ny bok på bokrean 69 kr, gillar deckare :-))
Min arbetskompis Veronica har åkt till Island för att fira sin 30 årsdag så i helgen rycker Bengan i stället och det är tur för att vara själv är inte kul ...


Trevlig helg till alla
Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Kan tro att Daniel blev glaad då! Drygt med helg, men hoppas du får kul med Bengan i alla fall...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera