Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 23 mars 2013

Tävling !!

Idag var vi till Kungsör och tävlade i lydnadsklass 1.




Dom har också en egen inomhus hall och vi har aldrig varit där förut. Hon var väldigt taggad först men gick ner sig väldigt när vi kom in.
Hon gör så det är väl omställning och nytt ställe. Jag har märkt det förr.



Hon fusk satt på Linförigheten har börjat att göra så nu på sistone...
Vi fick ihop 164 p och ett första pris det är ju det som räknas :-))




Molly vann en blå gris så hon blev nöjd :-)
Sammanlagt var det 25 hundar och vi fick en 10:e plats jag är väl inte så jätte nöjd precis..




Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar