Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 19 mars 2013

Ett par dagar ledigt ;)

Det har varit då skönt att ha varit ledig ett par dagar men i morgon är det dags igen. Två snabba skift :)
Vi ska byta bank från Nordea till Handelsbanken är så himla trött på att de inte hanterar kontanter..





Det börjar dra ihop sig nu så vi måste Övningsköra varje dag så att Emma kan få sitt körkort någon gång..


Det har varit en brand i fagersta, församlings hemmet brann ner :-0
Lingården som det heter, det värsta är att branden var anlagd.


Molly och jag har tränat och tränat och gått långa promenader i vår solen ;)


Jag köpte en bok på bokrean och fastnade rejält i den läste ut den på två dagar :-))


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar