Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 22 mars 2013

Fredag!!

Köpte ett nytt kakfat på Pickaboo igår, tyckte det var så gulligt ;)

Nu sitter jag och äter frukost och tittar på TV4 morgon, och mina små hjärtan ligger bredvid ich sover i soffan..

På tv är Laila Bagge och pratar om sin bok och om mat recept. Hon hade gått ner 10 kilo :-0
Nu funderar jag på att köpa den :)
Är man lite lätt påverkad kanske.... Ler

Snart ska jag till klubben och träna Molly för i morgon åker vi till Kungsör och tävlar, ja jag vet... Var jätte sur över förra tävlingen i januari när det inte gick bra..
Men nu känns det som att det kommer att gå jätte bra för vi har tränat hårt :-))

Tur att vi har en inomhus hall i Fagersta för ute är det riktigt ruggigt väder..
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar