Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 16 mars 2013

Saturday ..

Jag kan liksom inte låt bli att påskpynta lite grann fast det är två veckor kvar till påsk..


Vi åt Tacos ikväll det var riktigt gott :-)


Ett glas vin till filmen får man ta :-))


Lilla lilla Molly!!!
Det har inte varit vår dag idag... Pust
Hon och Rolex har slagits det var Molly som började hon är lite för het och Rolex har svårt att tyda henne.
Hon morrade flera gånger åt honom idag, hon dummade sig när vi tränade, skällde ut mina föräldrars hund...
Idag har jag nog skällt och tagit i henne hela dagen. Hoppas det blir bättre i morgon. Jag tror det är hennes sken valpning som ställer till det.


Jonas tvättade min bil idag titta så fin den blev :-))


Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Roligt att följa dina hundar på din blogg
    Har själv en Labbetös 9 mån. Som har fått stå ut med en hel del skäll från min dotters Rottweiler 6 år. Hon är liksom din Molly skendräktig och har nu en valp (Ett gammalt kramdjur ) Så tösen min blir utskälld och fattar inget . Ha det gott med dina hundar Hälsning från Baban

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jobbigt att de ska ryka ihop, men hon kanske inte kan rå för det... Jag har inte börjat att påskpynta än, men är jättesugen! Vad fin din bil blev, på min kan man knappt se reg.skylten...

    Kraam

    SvaraRadera