Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 3 mars 2013

Söndag och sista 12:an

Hihi nu köpte jag en ny fin vas från Perfect home, samma som jag köpte brödburken ifrån.


Den är 38cm hög och riktigt fin, gillar ju stora vaser :))


Jag har varit till klubben på träning med några Wilse hundar idag, riktigt trevligt synd att jag inte kunde vara kvar och fika eftersom jag skulle iväg och jobba natt.


Det börjar bli härligt ute nu när solen tittar fram...=)


Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Vilka häftiga och coola svartvita bilder du hade gjort på ungdomarna! Ja, nu lät man som typ 80.... Hahaha! I alla fall så var det en jättemaffig och fin vas, perfekt för tulpaner!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Tack du menar väl ungdomarna längst ner :-))))

    SvaraRadera