Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 31 maj 2012

Vad bjuder man på ??


Snart är det studenten hemma hos oss och jag funderar på vad man ska bjuda på för mat ???
Det är inte det lättaste eftersom självaste studenten är lite kräsen...
Har suttit och letat på nätet men hittar inget bra.


Äntligen har jag skickat efter en ny biabedd till hundarna har gått och dragit på det länge för de är rätt dyra. Den som de har är så sliten.


Fydå, jag har en natt helg framför mig med 36 tim natt :-0


Det är mycket nu, min lediga dag på onsd går åt till Brukshundklubbs tävlingar och lediga dagen på torsdag måste vi jobba på..
Så den enda lediga dag före studenten är på tisdag undra hur jag ska hinna med allt :-0
Studenten är den 16 juni helgen före jobbar jag fast söndagen åker jag på MH i Norrköping med Molly har bytt skift...

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar