Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 23 maj 2012

Torsd- sönd.

Imorgon åker jag på schäfer läger med Molly det är kenneln Wilses som ordnar det :)


Det ska bli jätte skoj att få träna hund hela helgen och lära känna nya människor med samma intressen...
Det är ingen teckning där så det blir även en mobilfri helg =)))


Min Daniel och hans tjej Kajsa åker till Turkiet inatt och jag hoppas de får en underbar semester jag saknar dem redan..


Ikväll blev det grillade hamburgare det är så gott jag brukar köpa de färska .


Jag skulle vilja sätta trä däck över plattorna som vi har och köpa den här möbelgruppen dit...


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar