Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 19 maj 2012

Lördag;

Idag gjorde vi om spåret och det gick suveränt, Molly gick hur fint som helst =)


vi gjorde vårt första misslyckande spår igår då hon bara tog första och slutet..missade två
Det var stark sidovind och åker samt att jag inte lät det ligga så länge.


Vi går vår mils promenad varjedag ;)


Gjorde en Tiramisu som vi åt i Italien, Jättegott =)


Det har varit jättefint väder hela dagen och jag har hunnit ikapp med tvätten som kunde torka ute..
Vi var även iväg och kollade på en tomt.... Men nja??
Den ligger lite för nära andra hus...


Såg en lapp uggla på en åker idag men den flög när jag kom för nära, de är bra maffiga.


Idag har det varit en riktig fågel dag har även sett en gök i skogen på marken..


Ikväll såg vi en jätte bra film som jag kan rekomendera det är en sann historia



Såg även nya Hamilton igår den var helt ok =)


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar