Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 4 maj 2012

Torsdag!

Nyttig lunch...?
Näää, men god =D


Någon mer ville smaka men matte var så snååål...


Jag städade lite sen bra det iväg på promenad i det fina vädret.
Tyvärr så är det dåligt väder på väg in :-(


Jag ska döpa om mina hundar till Bill och Bulla rycker de ser ut som såna ;)


Träffade en så söt liten kelpie kille på Sökträningen..


Passade på att njuta en liten stund i solen, jag är en riktig Blekfis.


Kan inte glömma tomten, men budet har inte höjts nå mer fast det spelar ju ingenroll, det blir för dyrt!!


Jag har nog fixat en vikarie för mig den 10 juni så att jag och Molly kan vara med på MH ;))


Det ska blir jätte skoj att se hur hon reagerar när hon ser spöken m.m


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar