Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 27 maj 2012

Läger med Wilses kennel

Nu är vi på väg till lägret packat och klart ;)
Det ska bli en underbar tränings helg med goa människor...




Vi tränade lite lydnad på dagen och och jag fick lite tips på kvällen blev det grillning..



Lite hund snack vid matbordet, vädret är strålande med stark sol så det går åt mycket vätska (för vissa;)




Vi spelade kubb på kvällen tjejerna mot killarna och tyvärr fick tjejerna stryk ;(




Men jag tror nog killarna fuskade =))....eller ??
Idag kl halv 9 åkte vi i sökgänget ut och tränade sök... Väldigt bra och lärande att få träna med andra =))




Molly behövde ta ett svalkande dopp efter träningen.




En mycket trött och nöjd Molly på kvällen och jag kan säga att jag var lika trött ;)



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar