Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 12 maj 2012

Mysig stad!

Vi är vid en jätte mysig by nästan som Venedig ;)


Riktigt gammal miljö


Dom andra ska ta en tripp till Venedig men vi följer nog inte med, det är så långt dit och tar en dag..


Vi nöjer oss med det här som "är nästan som Venedig"....ler





Här är en bild på vår fula...förlåt menar "fina" Fiat som vi hyrt :-)))


Äntligen har jag tid med att läsa klart min bok som jag släpat över med överallt ;)


Vilka shooping center det finns, paradiset tycker Emma =))


Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det ser ut,nästa resa får nog gå till Italien.Och fint väder verkar det vara

    Kram Marlene

    SvaraRadera