Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 2 juni 2012

Regn, kallt och storm!

Fy bubblan vilket väder det är ute....kallt och blåsigt med spö regn, imorse när en arbetskompis kom till jobbet har hon fått skrapa bort en tunn is på bil rutan...men hallå det är ju JUNI!!!!


När jag vaknade efter natt skiftet stod det blommor på bordet en gammal jobbarkompis från 90 talet som flyttat härifrån var på besök i Fagersta och Komihåg att jag fyller år i helgen :-)))


Fick aldrig träffa denne då jag låg i snarklådan... Tråkigt men vi får träffas en annan gång....


Jag fick ett litet paket av Jonas idag också, han är borta i morgon på cykel tävlingar ..
Jag har länge pratat om att jag vill ha dom här guld örhängerna =)))


Daniel har varit och fiskat och kommit hem med två regnbågar ;))


Mina små hund troll har fått ett ben var.





Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar