Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 9 augusti 2011

Vilken ??

Lite dålig bild men vilken ska jag ha ??


Jag har besluts ångest, ska ha dem i köket...funderar på den första =)


Min stackars Rolex mår så dåligt han har klåda och rivit sönder sig och är halt. Han har ont i höger bak höft. Imorgon ska vi till Strömsholms djursjukhus med honom hoppas dom kan hjälpa honom....


Den "lille fan" som är Mollys nya smek namn mår som en prinsessa


Hmm, hon tror att hon är en prinsessa och ligger i matte och husses säng men vi är också envisa och knuffar ber henne varje ggr =)
Tur att jag inte har mitt vita överkast på....

2 kommentarer:

  1. Den första tycker jag också. Jätte fina kram Sussi

    SvaraRadera
  2. Den första har jag i gråbeige färg,den är snygg.I fredags fick jag avliva min 10åriga jackie,det är inte kul när de börjar bli sjuka.Hennes ena bakre bröst var som en golfboll och hon började dricka kopiösa mängder vatten,de hittade 2 st knölar i två främre bröst också,och någon operation rekommenderade dom inte,så det bästa för henne var nog att avliva henne,men gud vad jag saknar henne.Jsg tror jag tycker mer om djur än människor.Har ju lille Ossi och kissen Stina så lite liv är det men Ossi är inte alls lika trofast och klok som Jackie var.Hoppas det går bra med Rolex

    Kram Marlene

    SvaraRadera