Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 30 augusti 2011

Kan inte läsa =)

Hoppsan först bjuder jag på Tradera sen läser jag texten inte så smart !


Men är man schäfer frälst så är man =)
Jag trodde det var en emalj skylt men det stod "laminerad" är det plastat papper eller ???


Brorsans yngsta trollunge fyllde år igår han önskade sig en cykel eller iphone annars ville han ha pengar :-). En riktig busunge han fick en ny cykel av dom och pengar av alla andra som han ska köpa en iphone för fast jag tror han får spara ett tag till....


Jag skulle vilja ha en sån här trä häst tycker de är så gulliga....


Fördelen med att kylan kommer är att ormen försvinner ner i sina hålor den här stod Molly på tur den var död. Men jag fick nästan en hjärt attack av skräck innan jag såg att den var död...
Nä, mina vänner nu ska jag ut i skogen och lägga spår med min löp tik för det blir ingen träning på klubben nu ..

1 kommentar: