Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 21 augusti 2011

Ger inte upp !!

Vi vill verkligen ha det där huset fast det var så mycket jobb på det =)


Läget var underbart tomten går nästan ända ner till sjön. Men, men huset ???
Jonas bror ska följa med oss dit på lördag han har nyss renoverat upp en hästgård med ett hus som såg värre ut en "vårat"....
Hans gård är så fin nu och huset är underbart jag ska ta bilder så får ni se sen..


Jag har fått mina gardiner nu så jag ska snart byta...
Men den här veckan går jag dryg vecka 70 tim.



Nu har vi bokat stuga till Ullared i oktober =)

1 kommentar:

  1. Vilka snygga gardiner =)
    Ohh jag har försökt övertala karln att vi ska
    åka till Ullared men han är inte imponerad , har
    faktist aldrig varit där ännu men jag har ju hört att det är roligt för KVINNOR att åka dit iaf =) Kram på dig

    SvaraRadera