Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 10 augusti 2011

Regn idag...

Jag har bestämt mig den här hissgardinen blev det. Det är lite dumt när man har tre fönster i köket blir så dyrt då =)


Jag ha skrivit förut att jag är svampoman kan bara inte låta bli att plocka dem.....


Dom här fina hittade jag i går. Skulle ut och promenera med hundarna och sprang på några sen var det kört :-)


Mycket vill ha mer....
Rolex tycker det är så tråkigt att plocka svamp men Molly studsar på och tycker allt är roligt än så länge....
Snart ska vi bege oss till djursjukhuset med Rolex hoppas de kan lindra klådan åt honom. Jag har varit till så många olika veterinärer ....
Vi har ett nytt hus på ggr jag kan visa bilder sen.
Det är en helrenovering som behövs på det. Det ligger två mil utanför Fagersta och är riktigt lantligt med stall och närhet till sjö. Igår var vi där och snokade då kom en dam och ropade letar ni efter huset ??
Jag blev så ställd och svarade nej, Gud vad jag ångra det vi kanske hade fått gå in i det då...
Men man vill ju inte erkänna att man är en snokare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar