Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 12 augusti 2011

Nytt staket =)

Ni som följer min blogg vet att jag skrev om att vi skulle bygga nytt staket jag satt även in en bild på ett rött staket som liknade det vi skulle göra....


Nu är det klart. Muren får vi ta sen om vi bor kvar vi drömmer ju om att bo på landet =)


Grannarna tyckte visst att vårt förra var finare men det här går fort att måla...


Jag hade virke låg sen jag jobbade på sågverk så det blev inte så dyrt. Vi har bara staket på framsidan jag lär mina hundar att de ska vara på baksidan och hålla sig på tomten....


Jag var till myrornas i Västerås idag men hittade inget..


Kockums potta men sen såg använd ut.....Blä


Stannade på ett gårds loppis..


Fina grejer men de visste vad de skulle ta betalt..


250 kr för Kockums kaffe panna.....


175 kr för kaffekvarnen då är det väl inte loppis billigt heller....


Höst kantarellerna har kommit och nog känns det att det är höst i luften allt.


Imorgon blir det spår med Molly jag lägger det på morgonen och den tränar vi lite lydnad efteråt...


Rolex känns så trygg när vi tränar Molly hon fladdrar och far så nog märks ålders skillnaden på dem :-)


Rolex pussas ned Emma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar