Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 15 augusti 2011

Två nätter den första veckan:-)

Idag blev det en sån där hund dag igen =)


Jag åkte ut på morgonen och la spår och medans det låg plockade vi kantareller. Jag är en "svampoman".....ler


Här är vi på väg till spåret jag fick tips av uppfödaren att gå en bit till spåret för Molly har så brottom.


Nu är spåret färdigt och Molly är nöjd och jag med :-)


Vi leker ned slut pinnen så hon tycker att pinnarna är roliga, annars ska dom ju vara hela utan bit märken..


Såg den här tavlan i Ellos katalogen lite rolig tycker jag. Ska nog göra en sån.


Nu är det slut på semestern och titta så glad jag är att få jobba igen =)


Börjar lite lugnt med två nätter den här veckan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar