Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 7 augusti 2011

Långt blogg inlägg :-)

Jag som har haft semester i tre veckor och knappt haft tid att blogga..
Båda mina hundar har haft magsjuka och varit jätte dåliga det har inte varit kul.
V-31 skulle jag på hundläger med Mollys kennel och det såg jag fram emot, men kunde inte åka för att de hade magsjukan. Jag var dit en dag sista lördagen och de var jätte kul så synd att jag inte kunnat varit med hela veckan...


Jag har köpt lite kloka ord och hängt upp här hemma...


Små trä skyltar som de säljer på Pkaboo här i stan.





Köpte mig ett par ny silver ljusstakar hade inga passande ljus att sätta i..


Sten frukten från loppis...


Hihi, vilken tjejbil jag såg ljusrosa..


Min farfar har fyllt hela 90 år synd att inte farmor fick vara med....


Här bor vi nu vid den blå nålen.


Ska vi byta mot det här :-)


Riktig landsbygds vi funderar och funderar.....


Huset ska rivas och isåfall ska vi bygga nytt.


Huset har hus svamp och måste brännas ner


Hönsgården och stall ???


Underbart läge...





Ska man våga bygga ett nytt hus???


Det måste ju passa in på landet


Ja, vi ska undersöka saken.......??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar