Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 20 augusti 2011

Bilder ljuger !

Fy vilken nit vi gick på...


Vi som trodde det här var paradiset men att det behövde renoveras.
Stallet var jättefint.


Trägolven var uppfläkta korkmattor...
Ett rum som inte finns med hade platt tak det var i utbyggnaden på huset. Taket hade bågnat troligen av all snö. Det fanns en till utriven kakelugn.


Köket går att fixa...


Badrummet var vara kaklad en vägg sen var det ingen mer vägg utan du satt typ på toan ute i hallen. Dottern sa: där tänker inte jag duscha =)


Sovrummet var ok går att fixa...


Tvättstugan låg i ett hörn av en helt oinred källare....Blä


Uthuset på bilden höll på att rasa


Ja, nu glömmer vi det här huset och håller utkik efter nåt annat.....
Jag får koncentrera mig på nya tapeter i köket och gillestugan istället vi har nog ett rätt hyfsat hus ändå :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar