Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 12 juni 2010

Grå dag....

Idag är det inte bra väder och jag som skulle till Avesta på loppis....gissa vad som hände jo jag sov till kl 10.00...typiskt
Det är alltid så när jag jobbat natt har svårt att vakna på morgonen då.


Jag var även iväg och hämtade Emma kl halv 2 inatt vill inte att hon ska gå själv hem, man vet aldrig vad som kan hända.
Vi hade tänkt att haft lite firande i helgen men det var ingen som kunde komma alla skulle måla, min bror målar om huset men det går ju inte nu när det regnar,
Vi hade examens tårta igår och det finns lite kvar till efter maten....mums
Men imorgon blir det auktion ska ställa klockan :=)

1 kommentar:

  1. Är det bra i Broarna, har aldrig varit där.

    Elin

    SvaraRadera