Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 6 juni 2010

semester bilder


Jons 40 år Grattis!!
Middag på Jonas 40 års dag


Jonas utanför vårt rum



Här är vi på kvällenföre Jonas födelsedag och på min födelsedag :=)

Havet.......

Jag och Emma när jag fyller år


Lite tårta fick vi i oss på buffén

Vi åkte på marknad och här är en Moske



Jag råkade ut för flera tiggare och kunde inte låta bli att ge dem pengar, tyckte synd om dem.
Oops, mitt bland kläderna satt en kärring och sydde.....konstig arbets ställning.
Det var skapligt trångt där men billigt, vi handlade en hel del.
När vi kom hem blev det en drink

Pingis fanns

Tivoli...



Hotell resturangen fanns det mesta vi åt och åt det var fem rum me mat olika sorter det var bara att välja.




Glass tårta jätte god...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar