Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 1 juni 2010

Tisdag

Hej!
Det är lite problem med Internet här, helst när jag ska föra över bilder.
Vi har haft det stekhett ca 30-35 grader ute så på förmiddagen låg vi vid
havet. Sedan blev det lunch buffé och en sväng till vattenlandet.
Jag har fått vatten i örat åkte den värsta vatten rushbanan.....pust..men kul :=)

Vi var på tivoli igår kväll och Jonas, Daniel och Emma hoppade upp i sjö rövarskeppet
och jag kan säga att jag skrek fast jag stod på marken...den gick....ler
Snart ska vi iväg och äta middag vägde mig idag har gått upp 1½ kg, vi äter och äter...

Saknar min lilla vovve.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar