Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 18 juni 2010

Idag har jag roat mig med att baka en jordgubbstårta som är fylld med vit chokladgrädde sen fixade jag en smörgåstårta till kvällen. Min syster hade med sig tidningar till jobbet som jag hittade recept i. Grejen är den att hon hade visst inte läst dem och jag rev ut recept och klippte ut bilder på en bänk som jag ska bygga....ler
Jag vann ett bud igår på ett Thomas Sabo hänge till Emma hör och häpnad jag betalade det igår och det kom i brevlådan idag snacka om snabb leverans
Nu har Rolex problem han har fått ett ben och då äter han inte upp det utan går omkring och gömmer det i några dagar innan han sätter tänderna i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar