Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 19 juni 2010

Loppis sväng i Dalarna!

Imorse kom syrran och hämtade mig och vi åkte till Norberg och hämtade morsan sen bar det iväg runt i Dalarna på loppis vi började i Hedemora..
Det var fler än vi som var ute...


Bilen vart full på en gång med syrrans jättefina brickbord med svarvade ben, jag tror hon har nippran på bord :=)
Ibaksätet på trång plats för en satt en glad pensionär...Syrrans bord och min stol tog rejält med plats i den lilla bilen eftersom vi fick fälla ner jag skulle ha tagit vår v-70 men har vi den då hittar vi inget.
När jag kom hem poserade en poppis Loppis modell
Min stol som ska bli vit, så klart
Här är fynden lampskärm 20 kr som jag ska riva av tyget på och sy lampkjol till lampfoten som jag sprayade vit.
Spetsar för 5 kr st som skall sättas upp på tallrikshyllan och det jättefina uppläggningsfatet för 40 kr som jag skall sätta upp i tallriks hyllan har tänkt mig bara sådana fat. Den vita duken med fransk text har jag köpt på affär skall läggas på köksbordet. Dom hade en stol till och jag ångrade mig att jag inte köpte den med.....120 kr kostade den inte så billigt men jag ville ha den har lett ett tag ska ha den i sovrummet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar