Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 26 juni 2010

Blandade bilder från Midsommarafton

Här har vi kommit fram till Sollerön och var jätte hungriga


Vi sov på vandra hem och Rolex tyckte att det var lite läskiga ljud där på natten, det var några som festade och han tyckte det var bäst att krypa upp till lillmatte vanliga fall får han inte vara i sängen....ler
Midsommar hund


Jag tycker det gick bra för Jonas men han var inte nöjd kom 12;e av 135 st. Han hade räknat med topp placering men det blev spurt in målet och han blev instängd.
Min vinnare....
Jag hann med ett Loppis köpt denna lilla burk.

Lite grillat på kvällen.....mums


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar