Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 10 januari 2010

Veckan som gått!!!

Den här veckan har vi haft rekord kyla -27 grader jag kan inte minnas att det varit så kallt nån gång.....Brrrr
Jag har köpt en ny kökslampa slog på stort med lite lyx...hehe
Den gamla har jag lagt ut på Tradera och den är uppe i 105 kr redan...
Vi i familjen har slagit godisvad vi får bara äta godis på lördagar fram tills vi åker utomlands i maj. det är det enda sättet för mig om jag vill gå ner nåt kilo.
Träningen med Rolex går sakta men säkert framåt, jag har köpt en videofilm om hundträning så att jag kan få lite tips. Det verkar som jag gjort rätt i allafall....
Vi har beställt en resa till Turkiet på hotell med fem stjärnor ett riktigt lyxhotell. Jonas fyller ju 40 när vi är där.
De finns allt där tivoli, vattenland och flera oliuka restauranger som man kan välja emellan vi har tagit allinclusive så det är bara att ta det man är sugen på...

Hotellet ligger direkt på stranden och har även spa, gissa om man längtar i den här kylan.


Nää, nu ska jag gå upp i skogen och mata djuren jag har börjat med det tycker synd o dem i kylan, Ha`de Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar