Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 30 januari 2010

Lördagsgodis

Min prins...........
Jag har en ide....undra om jag ska måla spegeln vit och göra så den ser gammal ut:)
Tänkte först köpa ny....hm....tror jag provar.

Jag har en annorlunda förälskelse som sitter i sen jag jobbade på bageri i 10år och det är SEMLOR.
Varje vårvinter så vräker jag i mig semlor, men nu som tur är har jag ett godis vad med mina barn. vi får bara äta på Lördagar och det är tur för mig det...
Älskar GODIS, men ju äldre man blir desto lättare är det att gå upp i vikt.
Daniel åker varje Lördag upp till Falun och åker snowboard men jag är lite orolig- han fyller ju 18 i mars och kompisen om kör bilen har nyss fåt körkort och det är snorhalt ute men vad gör man




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar