Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 28 januari 2010

Möblerna klara!!

Jag gick ner i källaren och skruvade ihop skåpet och skänken (Jonas fick hjälpa till). De blir bättre om man tar bort detaljerna så de inte blir färgade.
Spegeln ska väck, har tittat ut en ny....hehe
Dom var ju i ek förut.........
Det blev ganska bra var lite tveksam på skåpet. Funderar på om jag ska sätta på spröjs??

En till bild på den om-målade tv-bänken.
En liten fråga-Kan jag ha Nusnäs ljusstaken framme hela året?? Jag älskar den vill inte lägga in den i förrådet.
Jag har även ändrat så att det går fritt att kommentera inläggen.......

8 kommentarer:

  1. Mycket fint med möblerna.. ja jag tycker att du kan ha nusnäs ljusstaken framme. men jag förstår om du tycker att det är lite juligt. jag har också ljusstaken men har plockat bort min. men jag har den med två och den har jag haft framme sen i sommras..Kram Sussi.

    SvaraRadera
  2. klart du kan ha ljustaken framme.Vilken energi du har.Möblerna blev fina.Mvh.f.Stina

    SvaraRadera
  3. Möblerna vart riktigt fina!! =) Och skåpet skulle nog bli kanon med spröjs!!
    Nu har jag beställt massa prylar, så här ska snickras å pysslas!! =)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Skåpet ser jättefint ut
    Hälsningar
    Mamma

    SvaraRadera
  5. Tack vad snällt, det var en chansning med möblerna. Jag har funderat på den med två ljus i.

    SvaraRadera
  6. Det är jätte kul att hålla på och sen blir det billigt.....ler

    SvaraRadera
  7. MMM, jag ska nog prova att göra spröjs måste köpa nåt tunt virke....

    SvaraRadera