Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 22 januari 2010

Klar!

Vit och fin!!
Nu är jag klar med tv-bänken den blev bra, jag skulle byta beslagen men skruven passade inte så jag måste fixa ny skruv - Eller Jonas kan nog.....ler
Fick sätta på de gamla beslagen så länge, funderar på om jag ska sätta dit en detalj liksom ett krås i vit trä som finns att köpa på färgaffären.

Jag är jättenöjd med lampan som jag sålde på tradera fick 510 kr för den, jättebra. Jag kan åka dit på frakten skrev att den var 88 kr borde räcka enligt tabellerna. Men måttet på lampan är exakt och kanske inte går i kartongen, isåfall blir frakten 115 kr men det får jag ta när jag fick så bra bet. Tjejen som köpte lampan satt in pengarna på engång så nu ska jag till Oti och skicka iväg den......


2 kommentarer:

  1. vad bra det vart när du målade tv bänken..

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, det blev bra och jag sparade några slantar:) Ytan blir så bra när man målar med liten roller. Jag ska måla vitrinskåpet också.

    SvaraRadera