Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 17 januari 2010

Om målning på gång!

Vilken fin hammock jag hittade 3500kr (dyrt). Jag ska höra med sonen som håller på att utbilda sig till möbelsnickare om han kan göra den åt mig. de ska snickra en möbel nu till sommaren och jag hade sagt att han ska göra ett skåp åt mig men den här skulle passa på altan i sommar.
Vad tror ni om att jag målar tv-bänken vit?? Jag funderar på att göra det. Nyfiken i en strut tittar fram och kollar varför matte ligger på golvet och tar kort. Blir det bra så kanske jag målar om ek skåpet istället för att köpa nytt men vill gärna ha ett nytt....hm ingen har köpt mitt på blocket. Är väl för dyr men de får väl pruta då.

Rosorna är inte äkta utan finns i sovrumsfönstret men jul-stjärnorna som jag har kvar i köksfönstret är äkta. Jag gilles inte kasta dem de fick stå kvar där.


Visst är de fina? hade de varit röda så skulle jag tagit bort de men de är ju *VITA* som jag snöat inpå :)

Jag hade tänkt åka på auktion idag men de hade inget speciellt kollade in prylarna på nätet. det är bra med Internet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar