Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 31 januari 2010

Vad gör man??

Vad gör man? Rolex har själv valt sin favorit plats i hemmet att sova på. Det är naturligtvis ovanpå mina vita mattor mot den vita sovrumsväggen.
Jag har lagt ut en hundfäll som skydd men det hjälper inte. Väggen blir förstörd. och jag kan ju inte förbjuda honom heller.....Mitt vita överkast blir hårigt.
Se så gott han har de......ler

En riktig vinterbild tagen från altan, idag är det -16 grader ute och sol, det lutar åt en riktigt lång skogspromenad på eftermiddagen. Sen bär det av mot Atlas Copco vid kl 20.00 för den här veckan har jag nattskift. Tycker första natten är jobbigast.


2 kommentarer: