Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 28 januari 2010

Mera snö....

Finns det nåt härligare än en riktigt kall Schäfer nos?
Jag älskar Schäfer rasen, har haft schäfer sen 1989. Inte samma hund då för tyvärr så har inte mina blivit så gamla 8-9 år bara och man blir lika ledsen varje ggr. Jag tycker folk är lite uppkäftiga när man kommer med sin hund ofta kommentarer som...*min hund har blivit biten av en schäfer* eller *jag tycker om hundar men schäfer har jag respekt för.*
Min lilla buse gör allt han kan för att leva upp till ryktet men det sätter jag STOPP för.
Vi ska börja träna på klubben nu, han börjar bli bättre med eksemen, fast i förrgår var det nåt med magen, tror han har mag katarr en veterinär sa att det kan vara det. Kommer oftast när han varit själv hemma och det blir 4 dagar var tredje vecka när jag jobbar fm. Dock bara 5½ timme.
Jag tror vi håller på att snöa in, idag när jag kom hem var vallen in på parkeringe jätte hög tog sats med bilen och flög över. Nu har jag och Jonas varit ute och skottat usch vad det är tråkigt...
Nu får grann pojken en till liten hög att hoppa i:)
Jag har målat om möblerna i vardagsrummet det blev inget nytt skåp. Jag har pysslat med det hela veckan kommer med bilder inom kort....

1 kommentar: