Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 18 april 2012

Ute och fotade lite..

Idag var vi ut och gick i två timmar jag, Rolex och Molly.
Jag tycker om att ta kort och tänkte att nu ska jag få till en bra bild...
Den här på Rolex blev ju jätte bra....


Molly hamnade i sol ljus så den blev så där...
Det var så skönt ute solen lyste och det var lagom temp.


Sen....


Skulle jag försöka att få till en bild på båda tillsammans, Molly har lite svårt att höra ibland =))
eller så förstör hon bilden ned sina grimaser...


När jag äntligen fick dem att sitta bredvid varandra då sjunket Rolex ihop.... Pust
Får försöka igen en annan ggr =))


Jag plockade en fästing på Rolex idag har tagit fem iår.


På kvällen åkte jag och Molly ut till klubben och tränade ett litet pass sen satt vi och tittade på allmänlydnadskursen som startat...
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar