Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 13 april 2012

Lite av allt =))

Vi skulle vilja bygga om vår altan den ser just nu ut som en låda...
Eftersom den är rätt högt upp så tror jag att något sånt här skulle bli snyggt..


Jag tog en bild på mina små troll i veckan visst är dom gulliga!!
Molly sträcker alltid på sig och Rolex sjunker ihop ;)


Fy vilken bild det har gått runt på Facebook på den stackars boxern som vargarna tog i Seglingsberg ett par mil härifrån. Vi var faktiskt dit och tittade efter varg men såg ingen bara en slaguggla och en rådjursbock.


Jag tror mina marker är vargfria har inte sett nån iallafall..
Det har varit så dåligt väder här och gissa hur smutsiga mina hundar blivit ......pust


Jag och Molly ska åka på Wilse läger den 24-27 maj det ska bli jätte skoj. Molly älskar att träna. När jag tränat klart kan hon stå kvar på plan och bara titta, men mera matte.....



Kram Annelie

1 kommentar: