Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 30 april 2012

Drömläge!

Idag har vi varit på visning och tittat på hustomt


Vilket läge.....


Tyvärr är det fler som är intresserade så priset blir högt, men vi ska ha tomten :) en liten egen badstrand.


Det står ett gammalt ruckel på tomten som ska rivas.
Tänk så rogivande att bo vid sjön med strand läge.
Tomten ligger lite högt upp och det är bra om det blir vår flod eller så.


Det är vid en stor sjö så en båt skulle man ha då, ligger dessutom i skogen så skönt inga grannar =)


Vi bara vill ha!!!!


På kvällen grillade vi kött och tittade på film


Premiär på altan jag gjorde iordning den igår


Men inte var det någon ljummen kväll heller satt med filt om mig...brr


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar