Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 15 april 2012

Snitslade spår idag !

Idag är det söndag jag vaknade kl halv 12, ja jag var ut och jobbade 12tim natt övertid så då är det tillåtet att sova =))


Jag åkte ut och snitslade spår till brukshundklubbens högrespår tävlingar som är den 8maj.


Vi hittade blåsippor och de är så fina tänkte jag skulle försöka få en bra bild på Molly när hon ligger där.


Rolex var jag lagomt sur på den dumme fan....Grrr
Han drog iväg på vilt, Molly är så duktig och vänder när jag ropar :)
Vi satt ett tag och väntade jag och Molly sen kom han efter 5-10 min och då åkte kopplet på( dumma hund)..


Jag är inte helt nöjd med spåret ska dra om det lite har inte märkt ut apporterna än, sen måste jag kolla av hur långt det är ska ju vara 1,2 km..


Fin spår skog iallafall mitt ute i ingenting stog den här prylen =)


När jag åkte iväg vid halv 1 såg himlen ut så här, men det är bara på med regnställ och gummistövlar :-))


Men vi fick inte så mycket regn på oss hade lite tur..

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar