Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 7 april 2012

Rolex 5 år 

Dom här två påskkärringarna kom och ringde på dörren idag =)
det var faktiskt de enda jag såg i år...


Det är så skönt att vara ledig med familjen...


Min lilla Prins Rolex fyller år idag på självaste påsk afton


Jag tror han är den gråaste fem åring någonsin..



Vi firade honom med en riktigt lång skogspromenad i kylan inte har det varit särskilt varmt idag..


Jag glömde ta kort på påskmiddagen, men det blev några kort när vi åt efterätt








Emma och Marcus =))


Daniel och Kajsa =))


Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Det var dom sötaste Påskkärringarna jag sett denna påsken.

    Glad Påsk!!
    Kram Marlene

    SvaraRadera