Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 24 april 2012

Eftermiddag's skift

Idag och i morgon jobbar jag eftermiddag och det är faktiskt värsta skiftet för man hinner ingenting...


Min dag idag:
-dammsuga
-promenera med hundarna
tar ca 1 1/2 Tim
-träna Molly
-handla lite frukt och mjölk
-bädda
-plocka ur diskmaskin
-laga lasange
-skriva räkningar
-små plocka lite inne
Sen börjar jag kl kvart i 2



Jag har ett spår till Brukshund klubben som ska göras klart, har lite svårt att hinna med när jag går drygperiod.



Snokade på Facebook och hittade två fina bilder på Emma =))


Nej nu ska jag sätta igång och få se om jag hinner allt på listan hoppar troligen över handlingen den tar sån tid ;)
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar