Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 20 april 2012

Äntligen Fredag!!




Jag har äntligen fått tag på Mobergs vin =)
Får smaka lite grann på det när jag skjutsat Emma till Markus.
Skulle haft lite till Thai maten men jag skulle ju köra bil sen.


Liten skvätt bara för imorgonbitti ska jag vara figge åt räddningshundar och det ångrar jag bittert att jag lovade nu när snön faller ner utanför fönstret ..


Molly trivdes ute idag iallafall..


Vi gick en långpromenad på ca 1 mil idag, ja det gör vi faktiskt varjedag =))


Gissa om jag och hundarna var blöta när vi kom hem..


Emma var och fixade gelé naglar idag fattar inte hur man kan röra sig med så långa naglar, men snyggt är det :-))
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar